Men vilken helg...

2011-01-31
  17:56:43


... länge sedan jag hade så här roligt.

Började fredagen med dans på Furan till Shake, hittade några riktiga guldkorn att dansa med :)

På lördag morgon kom Jonas, Becca och Frida till oss och skoteråkning stod på schemat, vi var taggade allihopa. Och vad möts vi av?!
Jo, världens snöstorm :(
Åkte iaf en bit men bestämde oss för att vända eftersom det inte var någon mening att åka upp på berget och grilla.
När vi väl kom hem igen så hade det blivit uppehåll, så vi åkte på lägderna och busade lite, så himla kul, längtar till nästa gång!!

Eftersom Frida fyllt år så skulle jag och E bjuda på trerättersmiddag, blev en succé <3

Förrätt: Röding på tunnbröd med hjortron och cremefraichesås

Varmrätt: Tjälknöl men klyftpotatis och kantarellsås

Efterrätt: Ananaspaj


Sedan spenderades kvällen med att spela Twister, ja det kanske är ett barnspel, men det är ju bara sååå kul, jag och E blev vinnarna :)
Jonas gjorde ett tappert försök att vinna och lyckade en gång mot E.

Har rätt mycket träningvärk kan jag lova, inte lätt att sitta som en ostkrok under någon annan *ler*
men kul hade vi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0