Semestern började bra!

2011-07-19
  20:47:10

Jobbade sista dagen i fredags och nu väntar semester i tre veckor.

I lördags åkte vi upp till Åre med några kompisar, och Erik skulle få cykla downhill, eftersom han fick det i present när han fyllde trettio.

På kvällen åt vi gott och grabbarna bastade, spelade spel och myste. Tack för mysig helg mina vänner!

Hem tidigt på söndag, stannade till på husdjursdagen i Alsen, såå himla mysigt, jag blev som barnen och sprang runt och skulle gosas med alla djur jag kunde hitta. Ja, förutom fetaste svinen så låg i gyttjan och jäste ;)


  

 

På eftermiddagen var jag "barnvakt" åt sötaste Nino, vi busade och sov :)
Lilla sötpropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0