Ledsen!

2011-05-28
  21:49:50

Jag blir så ledsen när personer man trodde var ödmjuka och snälla visar en helt annan sida.
Och bara vräker ur sig saker som man blir sårad av, och det är ingen ursäkt att man är på fyllan, man borde ändå kunna bete sig. Har man inget snällt att säga så kan man lika gärna vara tyst!

Jag vet att många har fundering över hur jag och Erik ska lösa allting, men det är mellan oss två, och andra behöver inte styra mina val.
Visst kan man ha åsikter, men att uttala sig dumt om personer man aldrig träffat tycker jag är otroligt dåligt och sårande.

Jag delar av mig av bloggen till min familj då vi inte umgås alltför frekvent så kan det vara kul för dom att ändå se vad som händer i mitt liv.

Men, jag vet också att många läser av ren "nyfikenhet" och det går också bra, så länge man inte kommer fram till mig med dumma åsikter.

Så, min fundering är nu om jag ska lösenskydda bloggen ett tag framöver så jag slipper dessa kommentarer??!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gör det som känns bäst för dig. Men om du sätter lösen vill jag gärna ha det om jag får. För även om vi inte umgås längre så läser jag gärna om vad du har för dig :-) Sköt om dig! // Anna

2011-05-31 @ 22:27:43
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0