Lomtjärn, shopping och mys!

2011-05-19
  19:23:37

Började dagen med att vara astidigt på jobbet, för att hinna jobba undan innan det bar iväg till Lomtjärn med jobbet för lite verksamhetsutveckling.
Meen, vilken mysigt ställe vi hamnade på, träkåta och bästa arbetskamraterna, jag trivs verkligen bra på mitt jobb :)

Efter jobbet åkte jag och tanten på Birsta en sväng ♥
Fyndade finaste klockan och ett USBminne så jag och hjärtat kan se på film i helgen.

Nu ligger jag och Smulan i sängen, tur man kan göra som man vill när man är själv ;)

Här kommer lite bilder från dagen...



 





Imorgon bär det av till Offerdal, har inget planerat i helgen, möjligtvis dans på lördag...
Sedan blir jag hemma en helg innan det är långledigt vid Krisit himmel, hoppas kanske att älsklingen kommer ner hit en sväng då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0