Update

2012-05-26
  17:02:14

Anna tyckte att det var dags  för mig att blogga lite grann, så jag gör väl det :)

Lilla E mår bra, växer så det knakar, mätte magen i torsdags och vi har vuxit 2 cm på två veckor, sist jag var där hade magen blivit 6 cm större på tre veckor. Är väl nu lille bäs växer som mest, och det känns, blir tyngre och tyngre för varje dag.

Idag har jag varit med på barnkalas, har mest underhållt Emil så Anna och Micke kunde serva storbarna.
Hoppas att jag också får en sån snäll bäbis som Emil, skrattar och är glad, skriker när han är hungrig, bättre kan det inte bli :)



Erik jobbar på som vanligt, är mycket att göra nu på vår/sommaren, så igår fixade jag lite fika tills han kom hem.
Banankaka!!
Vet inte om jag är så jätteförtjust i banan som kaka, kanske skulle haft i lite choklad också, får testa det nästa gång.


Nu har jag och hjälrtat precis ätit middag och Smulan ligger på bron, det är hennes och mitt favoritstället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0